Sunday, March 15, 2009

-kembara perantauan (1)..-



Salam...

Permulaan kembara bagaikan suatu yang di nanti-nanti setelah meluangkn keringat n usaha selama 1 1/2 thun di KBU(Kolej Bndar Utama)..Masa yg dihabiskn di KBU bagaikn pergi berlalu dengan cepat walaupun ianya genap sthun setngah aku berkenalan dan bertgkus lumus sdaya upaya dengan kwn2 seperjuangan bagi mengapai cita2 menerjah awan biru..

Syukur ke Hadrat Ilahi,semuanya brgerak sperti yg dirancangkan.Persiapan n bekalan selamat d'pack n tarikh 7Feb 09 menjelma jua..Hari ini,hari yg akn mmbawa aku mgembara di negara org bgi mnruskan cita2 n impiaan aku selama ini.

Namun,di dalam kegembiraan,terselit seribu n berjuta2 perasaan sdeh yg tidak dpt diungkapkan di kala aku akan mnggalkn keluarga tersayang,yg telah aku habiskn hampir 20 thun bersama2 suka duka sepanjang usia aku.Umi,ayah,mama,alya,hanim,apez,paiz,syafeq, n shahir....semuanya akan aku rindui hari demi hari,kelak akan menghitung hari untuk pulang menemui kalian semua..

No comments:

Post a Comment